Saturday, September 4, 2010

Award

I've been tagged by Aini aka Nomy... Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan ye... hehe...


1. Apa yang sedang bermain di fikiran sekarang?
Mmmm.. 1st time beraya di perantauan.. 
sedih ke syok ke atau apa ek??? hmmmm...

2. Apakah nama samaran anda?
Kat opis dulu Niza...
sekarang dah pendek sket Niz je (terigt plak org yg start bg nick ni...) 
kat umah rahsia... hehe...

3. Berikan 3 orang yang anda sayang
wei, apesal sket sangat... terlalu ramai org yg disayangi..
1. awwalhariz
2. daddy
3. my parents
(bole ke jawapan tu?? consider 3 la ek ikut no. tuh)

4. Panggilan untuk si dia
kat U - hasan jassa (keh keh, x kenal pun time nih)
2005 - kau
2006 - awak
2007 - abang
2008 sampai skrg - daddy
tak romantik langsung kan.... tapi kat handphone letak .dear dari dulu lagi... hehe...

5. Hadiah yang diimpikan oleh orang yang teristimewa
soalan ni sedikit confius... mengikut pemahaman saya hadiah yang org istimewa tu nak... tapi tgk contoh jawapan @Aini's blog, mcm hadiah yg diimpikan dari org yg istimewa tuh.. so saya jawab dua2.. takpe kan???
1. yang dia impikan dah bagi dah minggu lepas.. hp Nokia E5 baru.. 
2. yang diimpikan dari dia is handphone handbag braun buffel worth RM759 je.. lebih murah dari notebook yang Aini idamkan.. kira ok la kan??? not so materialistik... keh keh... tapi paling best kalau dia nak bagi rumah @Alam Impian tuh.. hehe....

6. Blog yang anda suka visit
Boleh tengok kat My Blog List.... blog sales online for babies, bags, breastpump etc.

7. Tagged kepada:
Ms. Dots - nak cuba tak????

Ok, sekian....

1 comment:

aini aziz said...

a'ah ek..soklan yg cm confius tuh boleh bg 2 makna..aku pn tak perasan..aku tgk org yg tag aku tuh smua buat dr yg tersayang..tp bagus jgk ko buat 2 version jwpn...heheheh..