Sunday, October 17, 2010

Best Friend Award

I've received this award from Aini... thanx fren..


We've known each other for more than 10 yrs.. Aini ialah kawan pertama saya semasa di Kolej Mara Kuala Nerang.. org pertama tegur saya masa kat hostel.. hehe.. thanx Aini sbb tegur aku dulu... (saya sgt pendiam pada masa itu).. hehe..

Jom layan Q&A session :-)

5 interesting facts about Aini...
- 1st time kenal mcm brutal, tapi rupanya jiwang gak.. hehe (jgn ko nafikan, aku tau semuanya.. huhu)
- minah sempoi... lebih kurang mcm jenis tak makan saman.. (sampai hari ni aku igt kes ponteng prep kat KMKN.. aku ikut ko le tuh!)
- shoulder to cry on.. (dulu, kini dan selamanya... insyaAllah)
- semangat juang tinggi dalam byk aspek (study, cinta, keje etc.)
- teramat pro bf sekarang... (teruskan usaha.. aku respect sbb aku sebahagian dari kejayaan ko kan??? hehe)

Aini, time aku tulis entry ni terigt masa kat KMKN... susah senang kita bersama... dari negeri yang sama la katakan.. huhu.. parents aku pun sampai hari ni selalu tanya psl ko... aku harap our friendship akan terus berkekalan sampai bila2 beb... (apehal aku mcm syahdu ni???)

10 interesting facts about me...
- baik hati, lembut hati, tak sampai hati... (very true!!)
- sensitive
- jenis tak suka make-up (i only have compact powder & lipstick! tu pun jarang pakai.. huhu)
- tak boleh basuh poo poo AwwalHariz... (tak tau nape... + Daddy rela hati buat dari dulu hingga kini)
- susah nak senyum (nampak mcm sombong)
- dah kurus (diakui oleh ramai org especially kawan2 matrix dan U... hehe)
- boros (tgh dlm proses to kick this bad habit...)
- tak pandai masak (teringinnya nak jadi terror masak!!)
- into treasure hunting (best record setakat ni.. juara Selangor Shine Hunt 2010, tapi skrg dah makin kurang join..)
- stamina lemah (selalu jadi yg terakhir sampai puncak bila naik gunung..)

Deserving recipients and describe them..
- Muhsin (kawan baik lelaki since matrix sampai U.. tapi die takde blog)
- Aini (kawan baik perempuan... Aini, tolong describe aku kat comment.. hehe)
- Daddy (kawan baik since 2005 sampai sekarang.. ye ke??? hehe)
- Ms. Dots (kawan ofis & kawan treasure hunt)
- my blog's silent reader (if any)... hehe.... (i know u r reading...)

No comments: