Thursday, October 21, 2010

Birthday @Office...

I've never celebrate my birthday.. masa kecik² pun kekadang je rasanya and my birth date sama dengan my younger sister.. just beli cake dan candle pun share.. letak candle for my sister first then tambah lagi 3 candles for me to blow plak...

bila dah sekolah, tak pernah bawa goodie bags pi sekolah.. tak pernah bawa cake pi sekolah... huhu, kesiannya... tak mcm budak² sekarang... even my Hariz pun asyik celebrate birthday (tapi tak pernah organize big party lagi..)

Last month, my nephew sampai merajuk² nak bawa cake pi school (sbb sekarang dah jadi trend celebrate birthday kat school kan..) so, saya temankan my sis pi beli cupcakes @+ wondermilk®.. die beli cupcakes ni utk dibawa ke tadikanya... sangat class ok...

my nephew was so happy..
sgt excited nak pi school bawa cake & goodies..

hari ni saya pulak excited nak beli cupcakes ni for my officemate.. so tanpa berfikir panjang, saya terus ke + wondermilk® during lunch hour today.. saya beli ni utk semua kawan²...



for all Finance staff



specially for my section



from me with love.. hehe..
thanx to my colleagues (Kak Ida & Rin) for helping me distribute the cupcakes..
also many thanx to Ms Dots sbb kenalkan saya dengan + wondermilk®


for 3 heroes in my heart
(ni bukan leftover tau.... they all pun tak suka sgt makan cake)


bunga ni dah nak layu.. sedihnya...

bunga tinggal @office je..
(nanti kalau bawa balik AwwalHariz main)


buah ni saya bawa balik..
(grape for AwwalHariz, yang lain for Mummy & Daddy..
sorry kawan2, saya tak bukak buah ni di office.. mcm kedekut je.. hehe)

to all my colleagues, thanx for all the wishes & doa..
and for the big clap too....
(trend @my office, akan diberi tepukan sekuat hati for those yg celebrate birthday..
so that the birthday girl/boy akan tersipu malu.. huhu)


No comments: