Tuesday, November 23, 2010

Beg 'Laptop'

For the past 2 years, this bag tak pernah tinggal dah... antara barang wajib untuk dibawa... kalau kat office saya, those yg bawa laptop masuk kilang kena tulis nama dalam log book.. nnt kalau lalu kat sensor tu, kalau ada electronic device die bunyi² la... sbb beg ni, saya ada jugak la kena tahan ngan guard... he insist nak tgk eventhough saya dah bgtau it's not a laptop... saya pegi tempat keja baru tu pun, guard tahan jugak... eeee nak sgt tgk... saya pun tunjuk la!!! u all nak tgk tak???

ni saya pi training...

beg 'laptop' tetap saya bawa...

nak tgk isi dalam?
.

.

.

.

hariz's pic
(sorry my dear, Awwal)

muka AwwalHariz hampir sama

cooler bag
(dua² nama ada)

botol susu

part² penting

itu la yg ada dalam beg 'laptop' saya...
pastu guard tanya "susu simpan kat mana???"
hehe... sibuk je....

Note: hasil??? nanti saya tunjuk ye...

No comments: