Thursday, November 11, 2010

Taa... tih..

Hariz @10 mths..
(belajar jalan)

Now, it's Awwal time..
Dia dah start nak jalan... semalam keluarkan walker... tapi...

ada org lain nak belajar jalan jugak..
(huh! sibuk je...)

sian Awwal.. dah la tgh semangat giler nak belajar...
sanggup kejar...

sampai la dah takleh tahan kena buli..
kesiannya.......

muka selamba...

tv nak, walker pun nak.. huh

cuba lagi...

alalala... kesiannya....

at last... dapat jugak..

macam mana boleh dapat???
 sebab kitaorg pujuk org yg sibuk tu...
cakap nak belikan die kereta pulak..
walker tu tak best... hehe.....

to Awwal, cepatlah jalan.......... 

Awwal & his coach..

2 comments:

alfa juliet said...

hariz tamak nak sume...hehehehe....alah takpe lah bagi lah dia jalan gak...dia syok tu tgk mcm meinan baru

Mummy AwwalHariz said...

yup alfa.. semua brg die nak...tu psl awwal tak sempat dok dlm bouncer.. hariz nak semua..