Tuesday, January 11, 2011

Chilled Cheesecake -----> Failed!

my 1st attempt..




done!

tapi... tak jadi.. :-(
biscuit crumble tu berderai bila makan..
tak melekat langsung... rasa dah ok dah.. hehe
(saje sedapkan hati sendiri)

definitely, I'll try again..
practice makes perfect...
recipe? kindly visit Ms Dots' blog..

7 comments:

atie @ ejay said...

tak pe..yg penting best:)
atie follow ye

WRR said...

huhu..sikitnye cheese???

Ms Dots said...

Nampak menarik.. biskut berderai tu kurang melted butter kut.. kalau boleh masa letak dalam mould tu compress kan dia sikit sampai mampat and jangan tebal sangat. Well done mummy, practice make perfect..

Mummy AwwalHariz said...

atie: hi.... :-)
WRR: sikit?? yg paling byk cheese tu la bg korang tau.. :p
Ms Dots: kat umah takde scale.. so butter tu dari 250g, saya agak2 amik 70g je.. hehe...

de' Elle Norizi said...

wah nampak sedapppp..
bl ler nak mnyerang uma bini c Asan ni..
hukhukhuk..tinggal tak bpe jauh je ni..

yangyuyu said...

suka cheese sgt 2..mintak skit

Mummy AwwalHariz said...

elle: sila sila... tapi sila bgtau dulu ye..

yangyuyu: boleh je... ada dalam peti ais... selalu mcm tu, sy suka buat tapi tak suka makan... hubby pun x suka sgt.. huhu