Friday, September 9, 2011

AwwalHariz & Bicycle

Hariz mmg tak sabar-sabar nak balik kampung masa raya..
sebab dah setahun dia tak dpt naik bicycle dia..
so bila bangun tidur je, terus main bicycle..

kat kampung banyak bicycle, bila bicycle tak cukup je beli lagi..
tapi bila balik KL semua tinggalkan je sbb tak muat nak bawa..

selalunya, basikal paling kecil ni jadi rebutan.. 

sebab kesiankan AwwalHariz yg rindukan basikal kat kampung,
semalam balik keje, pi beli basikal lagi.. 
kat KL ni basikal mahal compare ngan kampung..
nasib jumpa kedai basikal yg best @Putra Height ptg smlm..
*tq Rin tunjuk jalan*
kali ni dua-dua pilih kaler merah
makin penuhlah barang kat rumah...

3 comments:

ayu said...

alahai..bestnya budak2 ni main beskal kan...mmm..putra height ye ? dekat dgn rumah ashra tu..hehe

Mummy AwwalHariz said...

ye ayu.. dekat rasanya.. kalau tgl situ dah boleh beraya umah ash.. hehe...rumah dah penuh basikal, yg lama kena dispose dulu...

ashra said...

hehe..beli kat sini je ye..nape tak jemput datang umah,da dekat sangat da kedai ngan umah saya tu..yang area tol PH tu kan..hehe..