Wednesday, September 28, 2011

Sleep soundly...

tadi pagi pergi keje,
my 2 heroes ni masih tido dengan nyenyaknya mcm ni..
tapi ni bukan pic pagi tadi..
cumanya position tu mmg sama lah macam ni...

so skrg kat office Mummy tgh rindu..
sbb pagi tadi takde org salam Mummy and says "bubbye Mummy"
tak sabar nak balik dah ni...
sbb bila bukak pintu je nanti ada dua budak berlari-lari ke pintu..
Hariz cakap "hiiiii Mummy..."
pastu ada lagi sorang tukang ikut cakap "iiii Mimmy...."
yes, Awwal panggil saya Mimmy... bukan Mummy.. hehe

pastu Mummy layan la dua-dua sbb rindu..
tapi kejap je la sbb pastu Mummy nak layan Soffiya pulak..
dua-dua pun Mummy tak layan dah.. hehe

4 comments:

ayu said...

sama la niza..hehe..kejap je layan budak2 ni..lepas tu layan soffiya plak...tgh hot cerita ni...^_^

Nursha said...

comel!

yangyuyu said...

layan sofiya gak

akuzle said...

mimmy?? ehehhehe.. comey sungguh...